Refunderingspolitik

Vi bestræber os på, at du skal være tilfreds med dit køb. Hvis du ikke er helt tilfreds, tilbyder vi en nem retur- og tilbagebetalingsproces. Her er vores opdaterede retningslinjer:

  1. Returneringer
    Du har ret til at returnere en vare og få en fuld tilbagebetaling uanset årsag, forudsat at varen er købt til normalpris, er ubrugt og i original emballage. Kontakt os venligst på kundeservice@bossobeauty.dk inden for 14 dage efter, at du har modtaget din bestilling for at starte en retur. Bemærk: varer på udsalg kan kun returneres, hvis de er beskadigede eller defekte.

  2. Tilbagebetalinger
    Når vi har modtaget og inspiceret din retur, vil vi give dig besked via e-mail. Hvis returen godkendes, sker tilbagebetalingen til din oprindelige betalingsmetode inden for 5-10 arbejdsdage.

  3. Ikke-refunderbare varer
    Visse varer er undtaget fra vores returpolitik af hygiejniske årsager. Dette gælder blandt andet kosmetik, hvis forseglingen er brudt.

  4. Fragtomkostninger
    Ved en godkendt retur for en vare købt til normalpris dækker vi returfragten. Vi refunderer dog ikke de oprindelige fragtomkostninger, medmindre der er fejl på varen.

  5. Defekte eller forkerte varer
    Hvis du har modtaget en forkert eller beskadiget vare, skal du kontakte os straks på kundeservice@bossobeauty.dk, så hjælper vi dig med en erstatning eller tilbagebetaling.

Vi håber, dette giver klarhed og tryghed for din shoppingoplevelse!